Διπλασιασμό του ποσοστού των αγορών μέσω ταμπλέτας μέσα σε ένα χρόνο και σημαντική αύξηση των πωλήσεων μέσω κινητών καταγράφει πρόσφατη έρευνα της PwC για τους καταναλωτές.
Σύμφωνα με τη νέα αυτή έρευνα, πάνω από τους μισούς (55%) διαδικτυακούς καταναλωτές σε όλο τον κόσμο πλέον πραγματοποιούν τις αγορές τους online επειδή πετυχαίνουν καλύτερες προσφορές από τα φυσικά καταστήματα. Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι πραγματοποιούν αγορές μέσω ταμπλέτας και κινητών.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 15.000 διαδικτυακούς αγοραστές σε 15 χώρες, παρουσιάζει μια ενιαία εικόνα παγκοσμίως, με τις online αγορές να γίνονται όλο και περισσότερες σε καθημερινή βάση. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι Κινέζοι είναι οι πιο ενθουσιώδεις online καταναλωτές, καθώς ένας στους δύο αγοράζει προϊόντα μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet.
Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές από όλο και λιγότερες μάρκες λιανικής. Για παράδειγμα, όταν τους ζητήθηκε να υποδείξουν τον αριθμό των επιχειρήσεων από τις οποίες πραγματοποίησαν αγορές τους κατά τους τελευταίους 12 μήνες, μέσα από μια λίστα 30 γνωστών επιχειρήσεων λιανικής πώλησης της χώρας τους, το 15% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έκαναν τις αγορές τους από έναν μόνο προμηθευτή, ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με το 2012.
Σημαντική η επίδραση των social media
Τα ευρήματα της έρευνας αναδεικνύουν τον σημαντικό ρόλο των social media στην εκπαίδευση των καταναλωτών, τόσο για τους λιανέμπορους όσο και για τους παραγωγούς.
Συγκεκριμένα, το 59% των ερωτηθέντων ακολουθούν «follow» τα αγαπημένα τους brand ή εταιρείες λιανικής στα social media. Ο ίδιος αριθμός ερωτηθέντων υποστήριξε ότι στο παρελθόν έχουν ανακαλύψει και στη συνέχεια αγαπήσει ένα brand μέσα από τα social media, αποδεικνύοντας τη μεγάλη σημασία της επικοινωνίας μεταξύ λιανεμπόρων και καταναλωτών μέσω των social media.
Πάνω από ένας στους δύο διαδικτυακούς αγοραστές σε όλο τον κόσμο δήλωσαν ότι έκαναν θετικά σχόλια σε social media όταν είχαν καλή εμπειρία από ένα προϊόν ή ένα brand, ενώ σχεδόν οι μισοί (48%) από τους ερωτηθέντες ανέφεραν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα μέσω social media, ενώ πριν ένα χρόνο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις ένας στους δέκα (10%).
Πηγή: naftemporiki.gr