
Για μια ακόμη χρονιά ο γυμναστής Βαγγέλης Κολιός συνεχίζει στην ομάδα της Ανθούπολης. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η διοίκηση του Α.Ο. Ανθούπολης βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της για μια ακόμη χρονιά με τον γυμναστή της ομάδας, Βαγγέλη Κολιό, για τη σεζόν 2026-2027 στη Γ' Εθνική.
Ο Βαγγέλης Κολιός αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό μέλος του ποδοσφαιρικού οργανισμού της Ανθούπολης, συμβάλλοντας καθημερινά με επαγγελματισμό, συνέπεια και υψηλό επίπεδο γνώσεων στη φυσική κατάσταση και την αγωνιστική ετοιμότητα των ποδοσφαιριστών.
Η παραμονή του στο τεχνικό επιτελείο αποτελεί μία ακόμη κίνηση σταθερότητας και συνέχειας για τον σύλλογο, καθώς η διοίκηση και το ποδοσφαιρικό τμήμα αναγνωρίζουν την πολύτιμη προσφορά του στην προσπάθεια που καταβάλλεται για την επίτευξη των στόχων της ομάδας.
Ο Α.Ο. Ανθούπολης του εύχεται υγεία και κάθε επιτυχία στα καθήκοντά του, με την πεποίθηση ότι θα συνεχίσει να προσφέρει τα μέγιστα στην ομάδα μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Βαγγέλη, καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες!».
