Βαθμολογία

Ο ρόλος «κλειδί» του Νίκου Κοκλώνη τη νέα σεζόν στο OPEN

Νέα δεδομένα στο  ΟΡΕΝ, το οποίο μέσα στο καλοκαίρι, επιχειρεί να αλλάξει μοντέλο και να προχωρήσει σε outsourcing της πλειονότητας των παραγωγών του με ανάθεση στην εταιρεία του Νίκου Κοκλώνη. Ακολουθώντας το παράδειγμα του Star, με την Green Pixel, και του ΣΚΑΪ, με την Acun Medya, το OPEN επιδικώκει να απαλλαγεί από την εσωτερική παραγωγή ψυχαγωγικών εκπομπών, αλλά και από το λειτουργικό κόστος που αυτές συνεπάγονται.

Η Koklonis Media σύμφωνα με τις πληροφορίες αναλαμβάνει αυτo τo νέο φιλόδοξο project . Εκτός από τον δεύτερο κύκλο του J2US, και το καινούργιο "Πακέτο" με τη Βίκυ Χατζηβασιλείου, η εταιρεία Koklonis Media, θα αναλάβει το "Δικαστήριο της Μόδας" με την Μαρία Μπακοδήμου και ένα ακόμα τηλεπαιχνίδι για την prime time ζώνη, για την οποία συζητείται να αξιοποιηθεί σε ρόλο παρουσιάστριας η ηθοποιός Βίκυ Σταυροπούλου. Επίσης θα δούμε το ντοκιμαντέρ της Δέσποινας Βανδή , μια εκπομπή μαγειρικής με τον Στέλιο Παρλιάρο , μια ειδική εκπομπή που στήνεται για το Just που θα είναι κάτι σαν ένα Πανόραμα και τουλάχιστον 3-4 ακόμη προγράμματα που θα καλύψουν ώρες απογευματινές.

Ο Νίκος Κοκλώνης θα μπορούσε να πει κάποιος ότι παίζει τα ρέστα του. Αλλά δε θα το τοποθετήσω έτσι. Απλά κάνει κάτι που αγαπά. Κοστίζει ακριβά αλλά δεν είναι " ανόητος " να σκορπά λεφτά για να τα χάσει. Στελεχώνει ομάδες με έμπειρα στελέχη , πληρώνει αυτούς που πρέπει για να στήσουν όλες αυτές τις παραγωγές αλλά επιβλέπει τα πάντα και δε δίνει πλέον δεύτερες και τρίτες ευκαιρίες. Κάτι που πάει να πει ότι όποιος παίζει ή πάει να πάρει απλά λεφτά την κάνει για το σπιτάκι του ...

newspistol.gr