
Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο, με τις δύο πλευρές να ακολουθούν πλέον ξεχωριστούς δρόμους.
Η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ γνωστοποίησε επίσημα το τέλος της συνεργασίας με τον Έλληνα σέντερ, ολοκληρώνοντας έτσι τη θητεία του στην ομάδα. Η ανακοίνωση:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».