
Την 5η ανανέωση ανακοίνωσε ο ΑΟ Τρίκαλα (μετά τους Λαζαρίνα, Κακάμη, Παπαδάκο και Βασίλα) καθώς ο Δημήτρης Σουλιώτης θα παραμείνει στους κυανέρυθρους για ακόμη μια σεζόν.
Πρόκειται ασφαλώς για μια σημαντική εξέλιξη καθώς ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός ήταν εκ των αρχηγών του ΑΟΤ αλλά και από τους πρωταγωνιστές της περσινής πορείας. Από την στιγμή μάλιστα που αποχώρησαν βασικοί συντελεστές ήταν επιβεβλημένη η παραμονή του στα Τρίκαλα.