Μπορεί η χρονιά να τελείωσε, όμως τα κορίτσια της ΑΕΛ είχαν ακόμα μια υποχρέωση.
Τη συμμετοχή στο 3ο Τουρνουά του Άθλου Καλαμπάκας που είναι αφιερωμένο στη μνήμη των κοριτσιών που έχασαν άδικα τη ζωή τους στο δυστύχημα στα Τέμπη.
Έτσι λοιπόν φόρεσαν τα ποδοσφαιρικά τους για ακόμα μια φορά και αγωνίστηκαν σε φιλικούς αγώνες με τα Τρίκαλα και τους διοργανωτές, με μοναδικό στόχο τη χαρά του παιχνιδιού.
Η ΑΕΛ ευχαριστεί τον Άθλο Καλαμπακας για την πρόσκληση και την φιλοξενία.


