Με την εκτός έδρας νίκη της επί του Ατρόμητου Λάππα, η Καλαμάτα εξασφάλισε τον τίτλο στον 6ο όμιλο της Δ' Εθνικής και την άνοδο στην Γ΄ Εθνική. Χωρίς αγώνα κέρδισε το ματς στο Δήλεσι ο Αστέρας Μαγούλας (το Δήλεσι θα μηδενισθεί). Σε συνδυασμό με την ήττα της Ένωσης Μηδέα (0-1) από τον Παναρκαδικό, ο Αστέρας Μαγούλας είναι αγκαλιά με την κατάκτηση του τίτλου στον 7ο όμιλο.