Παρελθόν αποτελεί από τον πάγκο της ομάδας της Ζακύνθου ο Σπύρος Μπαξεβάνος, μετά το νέο στραβοπάτημα στο παιχνίδι με τον Τύρναβο (0-0). Ο πρώην πλέον προπονητής των νησιωτών υπέβαλε την παραίτηση του στον διευθύνοντα σύμβουλο της ομάδας, Στέλιο Γούναρη αργά το βράδυ της Τετάρτης. Οι δύο άνδρες συναντήθηκαν οπότε και οριστικοποιήθηκε το διαζύγιο ανάμεσα τις δύο πλευρές.
Η διοίκηση της Ζακύνθου ενημέρωσε τους ποδοσφαιριστές για την αποχώρηση Μπαξεβάνου, αφήνοντας τους ελεύθερους να ξεκουραστούν για λίγες ημέρες. Οι παίκτες που διαμένουν μόνιμα εκτός νησιού αναχώρησαν για τις ιδιαίτερες πατρίδες τους κι αναμένεται να ενημερωθούν σύντομα από την διοίκηση για το πότε θα πρέπει να επιστρέψουν.