Ευχαριστήρια επιστολή έστειλε ο Κώστας Κολομητρούσης μετά την αποχώρηση του από τον πάγκο της Ελασσόνας. Αναλυτικά η επιστολή του Λαρισαίου τεχνικού:
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές της ομάδας, τον συνεργάτη μου Θανάση Κυριλλίδη, τους διοικητικούς Ηλία Παναγιωτίδη , Δημήτρη Κουρνούτη , Νίκο Βίτκο , Νεκτάριο Παπαδάκη και Ανδρέα Νικούλη για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα , το φίλαθλο κόσμο της Ελασσόνας που ήταν πάντα κοντά σ εμένα και στην ομάδα , καθώς και τον Δήμαρχο της πόλης κ. Πασχόπουλο για τις διευκολύνσεις που μας παρείχε στο γήπεδο με τους φροντιστές και όχι μονό.
Εύχομαι στην ομάδα της Ελασσόνας ότι καλύτερο για το μέλλον και για τη φετινή χρονιά να τερματίσει όσο πιο ψηλά γίνετε στην βαθμολογία."
Κώστας Κολομητρούσης