Σε πρώτη φάση θα γίνει η αλλαγή της ταμπέλας, προκειμένου τα καταστήματα να φέρουν την επωνυμία Σκλαβενίτης, ενώ θα πραγματοποιηθούν μικρές παρεμβάσεις εντός των καταστημάτων, προκειμένου αυτά να μοιάζουν περισσότερο με τα καταστήματα Σκλαβενίτη.
Οι λόγοι είναι συμβολικοί και νομικοί και σε κάθε περίπτωση ουσιαστικοί: η αλλαγή επωνυμίας θα σηματοδοτήσει την αλλαγή σελίδας και επίσης εκτιμάται ότι θα προσελκύσει καταναλωτές στα καταστήματα. Επιπλέον, βάσει της συμφωνίας που έχει γίνει με την Carrefour, το σήμα του γαλλικού ομίλου επιτρέπεται να διατηρηθεί στα καταστήματα έως τις 31 Μαρτίου 2017. Σε επόμενη φάση ο Σκλαβενίτης σχεδιάζει ριζικές ανακαινίσεις των καταστημάτων του Μαρινόπουλου με το πρόγραμμα που έχει καταρτισθεί να προβλέπει ανακαινίσεις 6-8 καταστημάτων μηνιαίως για τα επόμενα 3-4 χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σκλαβενίτης δεν αποκλείεται να εφαρμόσει σε κάποια από τα μικρά καταστήματα τον τύπο καταστήματος Fresh Market που έχει ξεκινήσει να αναπτύσσει από το 2007. Πρόκειται για μικρά καταστήματα γειτονιάς με έμφαση στα νωπά προϊόντα. Ολα τα υπερμάρκετ του Μαρινόπουλου θα διατηρηθούν σε λειτουργία, ενώ το ποια και πόσα από τα υπόλοιπα καταστήματα θα κλείσουν θα εξαρτηθεί από δύο παράγοντες: πρώτον, από την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και δεύτερον, από το εάν καταστήματα του σημερινού δικτύου του Μαρινόπουλου γειτνιάζουν με υφιστάμενα καταστήματα του Σκλαβενίτη. Στελέχη του Σκλαβενίτη εξετάζουν κάθε περίπτωση ξεχωριστά προκειμένου να διαπιστώσουν σε αυτές τις περιπτώσεις ποιο κατάστημα είναι μεγαλύτερο, ποιο με βάση ιστορικά στοιχεία είχε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, καθώς και ποιο έχει τους καλύτερους όρους μίσθωσης. Σε περιπτώσεις που απαιτηθεί για λόγους ανταγωνισμού ή/και βιωσιμότητας να κλείσουν κάποια καταστήματα, οι εργαζόμενοι θα μεταφερθούν σε αυτά που θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν.
Το δίκτυο του Μαρινόπουλου που «κληρονομεί» ο Σκλαβενίτης είναι 142 καταστήματα στην Αττική, 244 καταστήματα στην περιφέρεια (σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και 18 καταστήματα της εταιρείας Κρόνος στην Πάτρα) και 18 καταστήματα στην Κύπρο. Τα καταστήματα της περιφέρειας αποτέλεσαν ένα από τα ισχυρά κίνητρα για τον Σκλαβενίτη προκειμένου να εμπλακεί στο εγχείρημα της διάσωσης του Μαρινόπουλου. Μέχρι πέρυσι ο Σκλαβενίτης διέθετε παρουσία μόνο στην Αττική, κάτι που μέχρι πρόσφατα αποτελούσε κατά πολλούς πλεονέκτημα για την εταιρεία. Μόλις πέρυσι μετά την εξαγορά του 60% της αλυσίδας Χαλκιαδάκης στην Κρήτη και της Makro Hellas (πλέον ονομάζεται The Mart) απέκτησε ως όμιλος παρουσία στην επαρχία. Ωστόσο, έως σήμερα κατάστημα με το σήμα Σκλαβενίτης εκτός Αττικής βρίσκεται μόνο στην Κόρινθο και ξεκίνησε να λειτουργεί μόλις την άνοιξη του 2016. Τα τελευταία χρόνια οι κυριότεροι ανταγωνιστές (ΑΒ, Lidl και Μασούτης στη Βόρεια Ελλάδα) ενίσχυσαν ιδιαιτέρως την παρουσία τους στην περιφέρεια, ενώ σε αυτούς προστέθηκε από τις αρχές του 2016 και η Μetro ABEE, μετά την εξαγορά του Βερόπουλου. Με άλλα λόγια, στο ευρύ πανελλαδικό δίκτυο του Μαρινόπουλου, ο Σκλαβενίτης είδε την ευκαιρία γρήγορης ενίσχυσης της παρουσίας του εκτός των συνόρων της Αττικής. Δίκτυο που σε διαφορετική περίπτωση θα απαιτούσε πολλά περισσότερα χρόνια για να το αποκτήσει.
πηγή: kathimerini.gr