Βαθμολογία

Βροχή οι καταγγελίες στο ΙΝΚΑ Θεσσαλίας

Δεκάδες είναι οι καταγγελίες που γίνονται καθημερινά στο Ινστιτούτο Καταναλωτών Θεσσαλίας (ΙΝΚΑ) από πολίτες που λαμβάνουν φουσκώμενους λογαριασμούς κινητών τηλεφώνων με χρεώσεις για τις οποίες δεν έχουν συμφωνήσει, αλλά και χρεώσεις του προηγούμενου πάροχου που εξακολουθεί να στέλνει το λογαριασμό παρότι ο χρήστης έχει αλλάξει εταιρία κινητής τηλεφωνίας.

Ο Άγγελος Γιουρέλης, νομικός σύμβουλος στο ΙΝΚΑ Θεσσαλίας έδωσε τα στοιχεία, μιλώντας στην ΕΡΤ Λάρισας και κάλεσε τους καταναλωτές να απευθύνονται στο Ινστιτούτο: «Μόλις μας γίνει η καταγγελία επικοινωνούμε με τον καταγγελλόμενο και παράλληλα ενημερώνουμε τη γ.γ Καταναλωτή η οποία μπορεί να επιβάλλει πρόστιμο αλλά και την Υπηρεσία Τηλεπικοινωνιών. Απο το ΙΝΚΑ ο καταναλωτής μπορεί να λάβει σε κάθε περίπτωση δωρεάν νομικές συμβουλές.»

Αρκετές είναι οι καταγγελίες, σύμφωνα με τον κ.Γιουρέλη, και για περιπτώσεις τηλεφωνικών πωλήσεων κατά τις οποίες κυρίως ηλικιωμένοι με «δόλιο» τρόπο πείθονται για αγορές βιβλίων , καρτών υγείας κλπ.

ert.gr