Βαθμολογία

«Καλάθι» εισάγει η Skroutz

Το υπαρκτό πρόβλημα, να πρέπει να βγάζεις μολύβι και χαρτί για να υπολογίσεις ποιο κατάστημα σου προσφέρει την καλύτερη τιμή εάν θέλεις να αγοράσεις πάνω από ένα προϊόντα έρχεται να λύσει μία νέα υπηρεσία την οποία θα θέσει σε λειτουργία σύντομα η Skroutz.

Πιο συγκεκριμένα, η νέα υπηρεσία που ονομάζεται "έξυπνο καλάθι αγορών του Skroutz" προτείνει στον καταναλωτή το πιο συμφέρον καλάθι αγοράς, συνυπολογίζοντας τη συνολική αξία των προϊόντων, τη διαθεσιμότητα, το χρόνο παράδοσης και το κόστος των μεταφορικών, μέσα από εκατοντάδες χιλιάδες δυνατούς συνδυασμούς στα συνεργαζόμενα καταστήματα. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία του checkout και της πληρωμής μέσα στην ιστοσελίδα, με την εγγύηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας που παρέχει η πλατφόρμα του Skroutz για τα προσωπικά δεδομένα και την ασφάλεια των συναλλαγών.

Σε αντίθεση με ότι γινόταν έως τώρα το Skroutz παρακολουθεί την εξέλιξη και ενημερώνει τον καταναλωτή για κάθε στάδιο της παραγγελίας, φροντίζοντας για την έγκαιρη παράδοσή της. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, το Skroutz καλύπτει το κόστος αποστολής, ενώ στην ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας, εγγυάται την άμεση επιστροφή των χρημάτων.

Στο εγχείρημα του Skroutz, σημαντικός συνεργάτης και αρωγός υπήρξε το ελληνικό γραφείο της VISA Europe, το οποίο συνέβαλε σε όλα τα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης της νέας υπηρεσίας, με την παροχή λύσεων και τεχνογνωσίας σε χρηματοπιστωτικά θέματα.

H πρώτη κατηγορία στην οποία θα βρει εφαρμογή είναι αυτή του ηλεκτρονικού φαρμακείου (βρεφικά είδη, καλλυντικά αντηλιακά, παραφαρμακευτικά κ.α.), όπου είναι και πιο συνηθισμένο το φαινόμενο του καλαθιού, δηλαδή κάποιος να αγοράζει παραπάνω από ένα προϊόντα. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η γκάμα των προϊόντων φαρμακείου αναμένεται - μετά από σχετική τροπολογία που πέρασε - να εμπλουτιστεί και με αρκετές δεκάδες μη συνταγογραφούμενα φάρμακα. Αυτή την στιγμή η υπηρεσία είναι σε δοκιμαστική περίοδο και θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη έως τα μέσα Ιουνίου.

Σε ότι αφορά στα οικονομικά μεγέθη το 2015 ο κύκλος εργασιών της Skroutz διαμορφώθηκε σε 6,5 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 45% ενώ τα κέρδη προ φόρων σε 900 χιλ. ευρώ. το 2016 η Skroutz έφτασε να απασχολεί 125 άτομα από 33 που ήταν το 2011. Σχετικά με τις αγορές εξωτερικού η alve στην Τουρκία συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα στις πέντε μεγαλύτερες πλατφόρμες αγορών παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης 180% ετησίως με τις πωλήσεις του 2015 να διαμορφώνονται στις 120 χιλ. λίρες (περίπου 40 χιλ. ευρώ). Σε ότι αφορά την βρετανική θυγατρική αυτή βρίσκεται ακόμη στα πρώτα της βήματα.

Κωστής Χριστοδούλου (news247.gr)