Το… γλέντι για την ομάδα της Ελασσόνας συνεχίστηκε στο κοσμικό κέντρο (ΔΙΑΣ) όπου όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα καθώς και κόσμος της ευρύτερης περιοχής βρέθηκε εκεί σε μια κατάμεστη αίθουσα να γιορτάσει το κύπελλο, αλλά ταυτόχρονα να τονίσουμε πως τη συγκεκριμένη μέρα είχε προγραμματιστεί και ο ετήσιος χορός της ομάδας! Το κέφι ξεχείλιζε και η χαρά όλων ήταν μεγάλη.
Για να διασκεδάσει τους φιλάθλους, ο πρόεδρος της ομάδας κ. Ανδρέας Πάτσης, έφερε στην Ελασσόνα τον Πέτρο Ίμβριο, τη Σαμπρίνα και τη Σάσα Μπάστα όπου και στήθηκε μέγα γλέντι! Ακολουθεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό.





