Βαθμολογία

Δοκιμάστε γιαούρτι για το αλλεργικό συνάχι

Αν κάθε άνοιξη αντιμετωπίζετε προβλήματα με το αλλεργικό συνάχι, όπως φαγούρα στα μάτια και κρίσεις... φτερνίσματος, ίσως θα πρέπει να δοκιμάσετε να φάτε λίγο... γιαουρτάκι!

Τα προβιοτικά, τα φιλικά βακτήρια που υπάρχουν στο γιαούρτι, μπορούν να απαλύνουν τα ενοχλητικά συμπτώματα από το αλλεργικό συνάχι, υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές.

Οι ερευνητές πιστεύουν, ότι μπορεί να επηρεάζουν τη συμπεριφορά των λευκών αιμοσφαιρίων –ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα.

Οι επιστήμονες μελέτησαν 23 έρευνες γύρω από τα βακτήρια αυτά, σε ένα δείγμα πάνω από 1.900 ανθρώπων. Βρήκαν ότι σε 17 από αυτές, τα πειράματα που έγιναν έδειξαν ότι τα προβιοτικά πρόσφεραν σημαντικό κλινικό όφελος σε όσους υπέφεραν από συμπτώματα αλλεργικού συναχιού, συγκριτικά με εκείνους στους οποίους είχε χορηγηθεί εικονικό φάρμακο.

Η ομάδα των ερευνητών από την ιατρική σχολή του πανεπιστημίου του Vanderbilt στο Τεννεσί ανέφερε το εξής: «Η παρούσα μελέτη υποδηλώνει ότι τα προβιοτικά έχουν τη δυνατότητα να μεταβάλλει τη σοβαρότητα της νόσου, τα συμπτώματα και την ποιότητα ζωής σε ασθενείς με αλλεργική ρινίτιδα».

Όπως επισημαίνουν στην έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό International Forum of Allergy and Rhinology, διαπιστώθηκε ακόμη ότι «δεν παρουσιάστηκαν σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις από την κατανάλωση των βακτηρίων». Η αλλεργική ρινίτιδα προκαλείται από τις πρωτεΐνες γύρης, οι οποίες προκαλούν πρήξιμο και ερεθισμό της μύτης, των ματιών και του λαιμού.

Πηγή: newsbeast.gr