Βαθμολογία

Δ΄ εθνική: Αποχωρεί από το πρωτάθλημα η Θύελλα Ελεούσας

Πρόωρα φαίνεται να αποχαιρετά το πρωτάθλημα της Δ΄ Εθνικής και η Θύελλα Ελεούσας, αφού έχασε τρίτο παιχνίδι "στα χαρτιά". Οι ποδοσφαιριστές του συλλόγου, όπως και στις προηγούμενες περιπτώσεις, συγκεντρώθηκαν στο γήπεδο για την εντός έδρας αναμέτρηση με τον Οδυσσέα Νυδρίου, αλλά η διοίκηση αρνήθηκε να καταβάλει τα έξοδα της διαιτησίας, με τον διαιτητή της αναμέτρησης κ. Στεφάνου να κλείνει το φύλλο αγώνος με 3-0 υπέρ των φιλοξενούμενων. Να σημειώσουμε πως η Θύελλα είναι η τρίτη ομάδα στον 5ο όμιλο που αποχωρεί από το πρωτάθλημα, λόγω αδυναμίας να ανταπεξέλθει στις οικονομικές της υποχρεώσεις, μετά τον Απόλλωνα Πάργας και τον Άρη Φιλιατών. Συνολικά επτά ομάδες έχουν ήδη αποχωρήσει φέτος από τη Δ΄ Εθνική (οι υπόλοιπες είναι οι Ανταγόρας Κω, ΑΟ Κροκεών, Εχίνος Σπορ και Λαμία).
* Το εξ αναβολής παιχνίδι του 7ου ομίλου Δάφνη Ερυθρών-ΑΕ Κρανιδίου θα διεξαχθεί την ερχόμενη Τετάρτη 23 Μαρτίου στο Δημ. Γηπ. Ερυθρών (16.00).