Βαθμολογία

Αύξηση στην online διαφήμιση

Συγκρατημένη αύξηση 13% παρουσίασε η onlinedisplayδιαφημιστική δαπάνη για το γ' τρίμηνο του 2011 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), φτάνοντας τα 16,7 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IABHellas. Σε μια δύσκολη χρονιά, όπου οι διαφημιστικές επενδύσεις στα παραδοσιακά μέσα υποχωρούν, το displayπαρουσιάζει, για τους πρώτους 9 μήνες του 2011, άνοδο 27% με συνολική δαπάνη 57 εκατ. ευρώ, επιτρέποντας μια ασφαλή πρόβλεψη για το κλείσιμο της χρονιάς με ανάπτυξη μεγαλύτερη του 25%. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών περνά αυτό το τρίμηνο στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 25% της συνολικής δαπάνης, και παρουσιάζοντας σημαντική ανάπτυξη σε επίπεδο εννιάμηνου. Αντίστοιχα και ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών δυναμώνει το μερίδιό του ξεπερνώντας το 18% σε επίπεδο εννιάμηνου, σε σχέση με το 13% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Η έρευνα πραγματοποιείται από το IABHellasαπό το 2002 και πλέον περιλαμβάνει 24 onlinepublishersπου εκπροσωπούν εμπορικά περισσότερα από 150 websitesτου ελληνικού Internet.