Βαθμολογία

Δ' Εθνική: Προσωρινή αναβολή της αποχής

Παράταση στις όποιες εξελίξεις, θετικές ή αρνητικές, δόθηκε μετά τη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Πρωταθλήματος της Δ' Εθνικής. Η τριμελής Επιτροπή, που αποτελείται από τους Γιώργο Σαρρή, Γιάννη Παπακωνσταντίνου και Μιχάλη Τζανόπουλο όρισε κανονικά την αγωνιστική για το προσεχές Σαββατοκύριακο.
Ωστόσο γνωστοποίησε ότι στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΕΠΟ την Παρασκευή, η επιτροπή πρωταθλήματος θα θέσει το ζήτημα της αποχής των σωματείων, «συμπαραστεκόμενη στα δίκαια αιτήματά τους». 
Βεβαίως το θέμα είναι αν η Επιτροπή Πρωταθλήματος θα αποδείξει και στην πράξη τη συμπαράστασή της στα σωματεία, θέτοντας στο ΔΣ της ΕΠΟ το ενδεχόμενο της αναβολής της επόμενης αγωνιστικής από την ίδια τη διοργανώτρια Αρχή. Αναλυτικά, η σχετική ανακοίνωση της ΕΠΟ αναφέρει τα εξής: 
'Κατά τη χθεσινή της συνεδρίαση, η Επιτροπή Πρωταθλήματος Δ' Εθνικής αποφάσισε, μεταξύ άλλων, να ορίσει, ως όφειλε, τα ματς της αγωνιστικής της 20 Μαρτίου . Επιπλέον, σε συμπαράσταση στα δίκαια αιτήματα των σωματείων Δ' Εθνικής, αποφάσισε να θέσει το ζήτημα της αποχής τους από το πρωτάθλημα στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΠΟ την Παρασκευή 18/3/2011'.»

    
Η Συντονιστική Επιτροπή των σωματείων είδε με... καλό μάτι την απόφαση της Επιτροπής Πρωταθλήματος, με αποτέλεσμα να προχωρήσει στην αναβολή της αποχής τουλάχιστον για το προσεχές Σαββατοκύριακο. Ωστόσο σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να κάνει πίσω, αφού πλέον τα σωματεία φέρονται συσπειρωμένα, και ικανά να διεκδικήσουν αυτά που τους ανήκουν.
Ασφαλώς, σημαντικό ρόλο στις μετέπειτα εξελίξεις και ενέργειες των συλλόγων θα παίξουν οι αποφάσεις που θα παρθούν από το ΔΣ της ΕΠΟ την Παρασκευή, και το κατά πόσο θα υλοποιηθούν τα αιτήματα που έχουν θέσει τα σωματεία στην ΕΠΟ σε πρώτη φάση.
Γιατί σε ό,τι αφορά τις επιχορηγήσεις, αποκλειστική αρμόδια είναι η Πολιτεία. Πάντως, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι για το προσεχές Σαββατοκύριακο η αγωνιστική θα γίνει κανονικά.