Γκολ... με πωλήσεις τουλάχιστον 150.000 τηλεοράσεων σε λιγότερο από έναν μήνα πέτυχαν οι αλυσίδες καταστημάτων με ηλεκτρονικές συσκευές. Αυτό αναφέρουν στο «Εθνος» στελέχη ομίλων λιανικής πώλησης, αποδίδοντας την εντυπωσιακή άνοδο στο «πάθος» των ποδοσφαιρόφιλων για το Μουντιάλ, στη «λατρεία» των Ελλήνων για την Εθνική ομάδα αλλά και στην οικονομική ύφεση, που έχει κάνει τους φανατικούς της μπάλας να μαζεύονται πια στα σπίτια τους για να δουν τα ματς.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των μάνατζερ των επιχειρήσεων, την περίοδο της έναρξης του Μουντιάλ μέχρι και σήμερα σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα, δηλαδή πριν τις 12 Ιουνίου, έχουν πουληθεί σε όλη την Ελλάδα περί τις 150.000 με 180.000 τηλεοράσεις.
Στελέχη της αλυσίδας «Κωτσόβολος», που είναι η πρώτη σε πωλήσεις στην αγορά, χωρίς να κάνουν αναφορά σε όγκο και τζίρο (δηλαδή αριθμούς τεμαχίων και αξία σε ευρώ), μιλούν για αύξηση των πωλήσεων σε όλη την αγορά, όχι μόνο από τα καταστήματά της, κατά 20 με 25%.
Τα ίδια πρόσωπα υποστηρίζουν πως από τις επιπλέον πωλήσεις που έγιναν αυτό το διάστημα το 15% είναι τηλεοράσεις με οθόνες 46 ιντσών και πάνω.
Ετσι, υπολογίζεται ότι οι μεγάλες συσκευές κυμαίνονται από τις 22.500 μέχρι τις 27.000. Οι φαν... του ποδοσφαίρου θέλουν να παρακολουθούν το αγαπημένο τους ματς σαν να βρίσκονται στην κερκίδα του γηπέδου.
Ανοδική τροχιά
Οι εκτιμήσεις των στελεχών των αλυσίδων θέλουν τις πωλήσεις των τηλεοράσεων να ανεβαίνουν όσο η Εθνική Ελλάδας προχωρά στο Μουντιάλ. Κι επίσης δεν αποκλείουν κι άλλη αύξηση μέχρι τον αγώνα με την Κόστα Ρίκα. Κάθε χρόνο οι πωλήσεις των τηλεοράσεων κυμαίνονται γύρω στις 550.000 με 600.000.
Ιδιαίτερα όμως τον τελευταίο χρόνο διαπιστώνεται ανοδική τροχιά. Κι αυτό επειδή αφενός η τεχνολογία έχει προχωρήσει με τις νέου τύπου τηλεοράσεις (οθόνες, έξυπνες συσκευές κλπ.) και αφετέρου λόγω της κρίσης.
Η μείωση των εισοδημάτων έχει οδηγήσει τα νοικοκυριά στην προμήθεια τηλεοράσεων και μάλιστα μεγάλου μεγέθους, καθώς οι παρέες επιλέγουν να συγκεντρώνονται στα σπίτια περιορίζοντας τις εξόδους σε καφέ και μπαρ, όπου θα χρειαστεί να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα.
Την ίδια στιγμή οι αλυσίδες καταστημάτων με ηλεκτρικές συσκευές έχουν προχωρήσει σε προσφορές, εκπτώσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες, όπως πώληση με άτοκες δόσεις, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε όλο και περισσότερους καταναλωτές να αποκτήσουν τη σούπερ μεγάλη μαύρη οθόνη...
Πηγή: ΕΘΝΟΣ