Βαθμολογία

Apple και Google δίνουν «μάχη» στην αυτοβιομηχανία

Κάθε χρόνο πωλούνται περίπου 80 εκατ. ΙΧ και βαν, αριθμός που στάθηκε ικανός να κεντρίσει το ενδιαφέρον των τεχνολογικών γιγάντων. Για τον Τίλο Κοσλόφσκι, αναλυτή της εταιρείας ερευνών Gartner, οι τέσσερις τροχοί είναι το τελευταίο σύνορο της φορητότητας που θα επιχειρήσουν να κατακτήσουν οι παίκτες της ψηφιακής αγοράς: «Το αυτοκίνητο μετατρέπεται στην απόλυτη φορητή συσκευή. Η Google και η Apple το έχουν συνειδητοποιήσει και προσπαθούν να κυριαρχήσουν στη νέα αγορά, ο καθένας με τον τρόπο του», δήλωσε στη «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ».

Η μάχη του αυτοκινήτου προκάλεσε και μια δεύτερη, παράλληλη μάχη: αυτή των συνεργασιών. Οι δύο εταιρείες ανταγωνίζονται για το ποια θα αποκτήσει τους περισσότερους συμμάχους.

Η Apple έχει ήδη εξασφαλίσει την υποστήριξη της BMW, της Daimler (Mercedes-Benz), της General Motors και της Honda. Ωστόσο, σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, η ανακοίνωση της σύμπραξης Audi και Google θα είναι εκείνη που θα ανοίξει τον δρόμο στη νέα εποχή των αυτοκινήτων.

Ηδη η GM και η Audi έχουν ανακοινώσει ότι θα εφοδιάσουν τα νέα τους αυτοκίνητα με τσιπ τέταρτης γενιάς που θα επιτρέπουν τη σύνδεση με το Διαδίκτυο χωρίς smartphone.

Το βέβαιον είναι ότι η μάχη μεταξύ του iOS και του Android, που μέχρι σήμερα περιορίζονταν στα smartphones και στις ταμπλέτες, αποκτά νέα διάσταση, αφού οι  καταναλωτές καλούνται για μια ακόμη φορά να βάλουν το χέρι στην τσέπη αν θέλουν να συμβαδίζουν με τις επιταγές της χάι τεκ εποχής μας.