Βαθμολογία

Το κουκουνάρι στη διατροφή μας

Στην αρχαία Ελλάδα, αλλά και στη Ρώμη, το κουκουνάρι θεωρούνταν από τους πιο... καλότυχους καρπούς. Κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα συνήθιζαν να σερβίρουν ένα είδος μπισκότου με κουκουνάρι, το οποίο είχε ως κύριο στόχο την ενίσχυση των ερωτικών επιδόσεων.

Αποτελεί έναν ξηρό καρπό με εξαιρετικές θρεπτικές ιδιότητες, καθώς εμπεριέχει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες που είναι απαραίτητες για την ομαλή ανάπτυξη και λειτουργία του οργανισμού.

Επίσης, διαθέτει απαραίτητα ω3 λιπαρά, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως το ασβέστιο και ο ψευδάργυρος. Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν πως ένα λιπαρό οξύ που εξάγεται από ορισμένα είδη κουκουναριών, το πινολενικό, ίσως διαδραματίζει θετικό ρόλο στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας. Όσον αφορά στις θερμίδες του, μια κουταλιά της σούπας (περίπου 10 γρ.) μας δίνει 57 θερμίδες.

Πηγή: neadiatrofis