Βαθμολογία

16 συμβουλές για απώλεια βάρους

Οι καλύτερες συμβουλές «απώλειας βάρους» είναι αυτές που «αντέχουν στο χρόνο», σύμφωνα με δημοσίευμα στον ιστότοπο του περιοδικού Health. Παρακάτω ακολουθούν μερικές από αυτές. Αν τις τηρήσετε ίσως δείτε τη ζυγαριά σας να… «ξαλαφρώνει» λιγάκι:

1. Μην ξεχνάτε το πρωινό. Σας δίνει ενέργεια για την υπόλοιπη ημέρα.

2. Μην πέφτετε με τα μούτρα στο φαγητό. Πάρτε το χρόνο σας. Σε ό,τι αφορά το γλυκό ακολουθήστε τον εξής κανόνα: φάτε τρεις μικρές κουταλιές (όχι της σούπας) και αφήστε το κουταλάκι κάτω.

3. Κάψτε τις θερμίδες. Μην ξεχνάτε ότι δε γίνονται θαύματα χωρίς άσκηση και ιδρώτα. Όταν γυμνάζεστε μην κάνετε μεγαλύτερο διάλειμμα από 30 δευτερόλεπτα μεταξύ των ασκήσεων. Αυτό θα αυξήσει τις συνολικές θερμίδες που καίτε κάθε φορά.

4. Αποφύγετε τις νυχτερινές εφορμήσεις στο ψυγείο. Φάτε το τελευταίο σας γεύμα 3 ώρες πριν από τον ύπνο. Ο μεταβολισμός πέφτει όταν κοιμάστε και το λίπος αποθηκεύεται πιο εύκολα.

5. Αναρωτηθείτε αν όντως πεινάτε. Προτού δαγκώσετε, σκεφτείτε: «Όντως πεινάω;».

6. Κοιμηθείτε καλά. Κοιμηθείτε τουλάχιστον 6 ώρες μέχρι και 8 κάθε βράδυ. Όταν μας λείπει ύπνος αυξάνεται η παραγωγή της ορμόνης που ελέγχει την όρεξη.

7. Πάρτε ανάσες. Προγραμματίστε 2-3 διαλείμματα διάρκειας μερικών λεπτών κατά τη διάρκεια της ημέρας για να πάρετε βαθιές ανάσες. Θα μειωθούν τα επίπεδα της ορμόνης του στρες, κορτιζόλης, η οποία «χτίζει» το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

8. Ετοιμάστε το γεύμα σας. Αποφεύγετε να αγοράζετε έτοιμο φαγητό στο δρόμο.

9. Ξεκινήστε με σαλάτα. Φάτε πρώτα τα λαχανικά και τη σαλάτα σας, γιατί έτσι θα καταναλώσετε περισσότερα από αυτά αντί για το κυρίως γεύμα, προσλαμβάνοντας λιγότερες θερμίδες.

10. Μην αμελείτε τα σνακ. Φάτε κάτι ελαφρύ και υγιεινό κάθε τρεις με τέσσερις ώρες. Αυτό θα ελέγξει την όρεξή σας.

11. Προγραμματίστε μια «ελεύθερη ημέρα». Αντισταθείτε στους πειρασμούς και σκεφτείτε ότι έχετε μία συγκεκριμένη ημέρα, για να… ενδώσετε σε «διατροφικές αμαρτίες».

12. Μην ψωνίζετε όταν πεινάτε. Πηγαίνετε για ψώνια στο σουπερμάρκετ με γεμάτο στομάχι και με λίστα.

13. Πείτε «όχι» στα αναψυκτικά. Περιέχουν πολύ ζάχαρη που δε χρειάζεστε.

14. Πείτε «ναι» στις φυτικές ίνες και τις «καθαρές» πρωτεΐνες. Επιλέξτε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και καθαρές πρωτεΐνες, όπως π.χ. κοτόπουλο.

15. Πείτε «όχι» στους υδατάνθρακες το βράδυ. Φάτε τους υδατάνθρακες σας το μεσημέρι και αποφύγετέ τους το βράδυ. Είναι δύσκολος κανόνας… αλλά υπόσχεται θεαματικά αποτελέσματα.

16. Περπατήστε. Μόλις 15 λεπτά έντονο περπάτημα μετά από κάθε γεύμα «καίνε» 100 θερμίδες.