Βαθμολογία

Ανοίγει ο δρόμος για τον άξονα Ε-65

Ανοίγει ο δρόμος για την επανεκκίνηση των εργασιών στον άξονα Κεντρικής Ελλάδος, τον πιο γνωστό ως Ε-65, ο οποίος αφορά τους νομούς της Δυτικής Θεσσαλίας (Τρίκαλα και Καρδίτσα).

Όπως αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρωινός Λόγος» Ιωαννίνων, οι τράπεζες που χρηματοδοτούν το έργο συμφώνησαν με το κράτος και τα έργα στο ...πολύπαθο δρόμο οδεύουν προς επανκκίνηση. Ωστόσο όλα θα εξαρτηθούν από την ταχύτητα που θα κινηθούν οι εμπλεκόμενες πλευρές, σύμφωνα με δηλώσεις του βουλευτή Ιωαννίνων και πρώην αναπληρωτή υπουργού Υποδομών Στ. Καλογιάννη.

Στις δηλώσεις του, μεταξύ άλλων, ο κ. Καλογιάννης αναφέρει τα εξής: «Την περασμένη άνοιξη, στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, είχαμε υπογράψει τέσσερα συμφωνητικά με τα οποία κλείναμε τις εκκρεμότητες του παρελθόντος με τους κατασκευαστές, για κάθε έναν από τους τέσσερις άξονες που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης: την Ιόνια οδό, την Ολυμπία οδό, τον άξονα Μαλιακός κόλπος – Κλειδί Ημαθίας και τον Ε-65. Για τους τρείς πρώτους οι χρηματοδοτούσες Τράπεζες έδωσαν εγκαίρως την σύμφωνη γνώμη τους και οι εργασίες επανεκκίνησαν τον περασμένο Απρίλιο, για δε την Ιόνια οδό προ δεκαημέρου.

Η σύμφωνη γνώμη των Τραπεζών που δόθηκε χθες ανοίγει τον δρόμο για την επανεκκίνηση των εργασιών και του Ε-65. Είμαι πολύ χαρούμενος που, παρά τις τεράστιες δυσκολίες λόγω της εγκατάλειψής τους την διετία 2010 – 2011, οι συμβάσεις παραχώρησης μπορούν να προχωρήσουν, βασιζόμενες στην σκληρή και σημαντική δουλειά που έγινε μετά τον Ιούνιο του 2012».

Όπως επεσήμανε «απομένει να κατατεθούν οι τροποποιημένες συμβάσεις στη Βουλή, ώστε να προχωρήσουν τα έργα. Τα χρονοδιαγράμματα είναι πιεστικά, καθώς η περίοδος εφαρμογής του ΕΣΠΑ οδεύει προς το τέλος της».

Πέραν όλων αυτών, όσον αφορά τον Ε- 65, παραμένει σε εκκρεμότητα το τμήμα που αφορά τη διασταύρωσή του με την Εγνατία Οδό, το οποίο όπως είναι γνωστό έχει «μπλέξει» με περιβαλλοντικά ζητήματα.

Χωρίς την κατασκευή αυτού, ουσιαστικά τα οφέλη για την Ήπειρο, αλλά και τη Δυτική Μακεδονία θα είναι περιορισμένα, αφού ο άξονας θα τερματίζεται στην περιοχή της Καλαμπάκας.