Βαθμολογία

Απόλυτη η νέα Alfa 4C

Η νέα υπογραφή θα συνοδεύει όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και αρχίζει με την 4C, το μικρό καθαρόαιμο αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την επιστροφή της εταιρείας στον κόσμο των ελαφρών σπορ κουπέ.

Οι συμπαγείς διαστάσεις του 2θέσιου καθαρόαιμου, το καθιστούν μοναδικό έναντι των ανταγωνιστών του: είναι μόλις κάτω από τα 4 μ. σε μήκος, 2 μ. σε πλάτος, 1,18 μ. σε ύψος κι έχει μεταξόνιο 2,4 μέτρα. Το πίσω μέρος περικλείει την παλλόμενη καρδιά του αυτοκινήτου: τα μηχανικά μέρη και τον κινητήρα, ορατά από το πίσω παράθυρο.

Το μυώδες πίσω μέρος υποστηρίζεται από στρογγυλά πίσω φώτα και χαρακτηρίζεται από πλευρικούς αεραγωγούς αναγκαίους για την ψύξη του intercooler και την εισαγωγή αέρα στον κινητήρα. Από εκεί ξεπηδούν οι δύο μεγάλες πλευρικοί μύες που προσδίδουν ταχύτητα και δυναμισμό, δημιουργώντας τον απαραίτητο όγκο στο εμπρόσθιο άκρο για να στεγάσει τους προβολείς και, στο κεντρικό τμήμα, οι δύο ισχυρές νευρώσεις τρέχουν κατά μήκος του καπό, δημιουργώντας το χαρακτηριστικό "V". Έτσι δημιουργείται το περίφημο «τριφύλλι», το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό όλων των αυτοκινήτων Alfa Romeo. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα ανθρακονήματα, ακόμα και στα καθίσματα, ενώ το οδηγοκεντρικό ταμπλό με τα ψηφιακά όργανα είναι απλό και σχεδιασμένο για να κάνει εύκολο τον κάθε χειρισμό.

Εν συντομία…

Κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής με 0,34. Πλαίσιο «μονοκόκ» από ανθρακονήματα. Προέρχεται από τη Formula 1 και ζυγίζει μόνο 65 κιλά. Ο τοποθετημένος στο κέντρο νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo - 240 ίππων, έχει 350 Nm ροπής (το 80% από τις 1700 στροφές), αποδίδει μέγιστη ταχύτητα 258 χλμ./ώρα και χαρίζει επιτάχυνση 4,5 δευτερόλεπτα.

Συνδυάζεται με το καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT, με αλλαγές και εν σειρά με τα shift paddles πίσω από το τιμόνι. Κατανομή βάρους 40% εμπρός και 60% στον πίσω άξονα, 4 αεριζόμενοι διάτρητοι δίσκοι, με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo στους μπροστινούς τροχούς. Θα παράγεται στο εργοστάσιο της Maserati.

Πηγή: sport-fm.gr