Βαθμολογία

«Γεφύρι της Αρτας» οι αυτοκινητόδρομοι

Σε «Γεφύρι της Αρτας» εξελίσσεται η επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών αξόνων (μεταξύ αυτών  ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65 και το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί) που και πάλι έχουν «κολλήσει» παρά τις φιέστες της κυβέρνησης και των εργολάβων τους προηγούμενους μήνες.

Πριν δύο ημέρες συναντήθηκε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μ. Χρυσοχοϊδης με τους επιτρόπους Περιφερειακής Πολιτικής Γιοχάνες Χαν και Ανταγωνισμού Χοακίν Αλμούνια στις Βρυξέλλες και επιβεβαιώθηκε το αδιέξοδο. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα ered.gr «πληροφορίες αναφέρουν ότι επισημάνθηκε στον Ελληνα υπουργό ότι η Ελλάδα δεν έχει καταφέρει να μεταφέρει κονδύλια από άλλα επιχειρησιακά προγράμματα του ΕΣΠΑ, ώστε να καλυφθεί το κενό χρηματοδότησης των βαλτωμένων οδικών αξόνων. Επίσης, φαίνεται να είναι υπό διερεύνηση πιθανή παράνομη κρατική ενίσχυση κατασκευαστικών εταιρειών από το δημόσιο.

Πάντως, οι δύο επίτροποι εξέφρασαν την ελπίδα ότι μέσα στον Οκτώβριο θα επιλυθούν τα προβλήματα και θα κατατεθούν στη Βουλή οι νέες συμβάσεις παραχώρησης. Με την ψήφιση των νέων συμβάσεων θα υπάρξει και ουσιαστική επανεκκίνηση των έργων στους οδικούς άξονες.

Την ίδια ελπίδα εξέφρασε και ο επικεφαλής της task force Χ. Ράιχενμπαχ μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό Ανάπτυξης, Κ. Χατζηδάκη. Μετά τη συνάντηση ο επικεφαλής της Task Force αναφερόμενος στο θέμα των αυτοκινητόδρομων σημείωσε ότι έχει γίνει σημαντική πρόοδος, "γίνονται τα τελικά βήματα και σύντομα οι σχετικές συμβάσεις θα μπορούν να πάνε στη Βουλή για κύρωση" όπως είπε. Όπως τόνισε η επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων θα συνεισφέρει στην ελληνική οικονομία 1-2% του ΑΕΠ τον χρόνο ενώ θα συμβάλλει και στην απασχόληση».