Βαθμολογία

Φιλικό παιχνίδι Οικονόμος εναντίον Οικονόμου

Επίσημη φιλική αναμέτρηση διεξήχθη χθες το απόγευμα στο γήπεδο της Τσαριτσάνης με αντίπαλες ομάδες του Οικονόμου και ονομασίες «γηπεδούχοι» με προπονητή το Γ. Καλτέκη και «φιλοξενούμενοι» με προπονητή το γενικό αρχηγό Τάκη Νταρή.

Από 16 παίχτες είχε στη διάθεσή του ο κάθε προπονητής, τους οποίους έριξαν όλους στη μάχη, βγάζοντας ένα θέαμα αρκετά αγωνιστικό, με δύναμη, πάθος και περίσσια επιθυμία για διάκριση. Νικητές αναδείχθηκαν οι γηπεδούχοι με σκορ 4-3.

Τα τέρματα σημείωσαν για τους νικητές οι Ταχτιντής (3) και Φλίγκος, ενώ από την ομάδα των ηττημένων σκόραρε ο Φτίκας με 3 τέρματα.

 

Το έπαθλο ήταν ένα κύπελλο για τους «καλύτερους» συνοδευόμενο από ωραία ανθοδέσμη. Μετά τον αγώνα όλοι μαζί ποδοσφαιριστές, προπονητές, διαιτητές και διοικητικοί παρακάθησαν σε ταβέρνα του χωριού, όπου παίχθηκε το τρίτο ημίχρονο με κόκκινο ντόπιο κρασί, πρόβειο κεμπάπ και παϊδάκια. Η βραδιά κύλησε ευχάριστα και οπωσδήποτε με πολλά πειράγματα κυρίως προς την πλευρά των χαμένων.

Για τους γηπεδούχους αγωνίσθηκαν οι Ξεσφίγγης, Ραχωβίτης, Πούτας, Κολοβός, Κουτρούλιας, Στάθης, Μπαλής, Χατζηλιόντας, Ταχτιντής, Φλίγκος, Ζαχαράκης, Καρανάσιος, Λιούσκας, Παπακωνσταντίνου, και Πρικάκης ενώ για τους φιλοξενούμενους οι Πουλάκης, Μπαράς, Μενίκου, Οικονόμου, Μαντζαφούλης, Διγκόζης, Νικούλης, Βούλγαρης, Μπίκος, Φτίκας, Τζιούργκανος, Μπαμπάλης, Μπαχτσιβάνος, Παλαμίδας, Κολιός και Μπέης.

 

Διαιτητές της φιλικής συνάντησης ήταν οι κ Αθ. Δριστέλας, Νίκος Βαλιώτης και Ηλίας Αναστασίου. Διοίκηση, προπονητές και ποδοσφαιριστές του Οικονόμου Τσαριτσάνης εύχονται σε όλους τους φιλάθλους «Καλές Απόκριες».