
Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η φετινή αγωνιστική χρονιά για την Ακαδημία του Ιπποκράτη, με την τελετή λήξης να σηματοδοτεί το τέλος μιας άκρως πετυχημένης σεζόν για τον σύλλογο σε όλα τα επίπεδα.
Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στο γήπεδο «Μητσιμπόνας Α’», όπου γονείς και παιδιά φόρεσαν τις αθλητικές τους εμφανίσεις και αγωνίστηκαν μαζί σε έναν ξεχωριστό και συμβολικό αγώνα, γεμάτο χαμόγελα, συγκίνηση και όμορφες στιγμές.

Το κλίμα ήταν γιορτινό, με μικρούς και μεγάλους να απολαμβάνουν την εμπειρία, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά το οικογενειακό πνεύμα που χαρακτηρίζει την Ακαδημία.

Η σεζόν έκλεισε με τις καλύτερες εντυπώσεις και όλοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον Σεπτέμβριο, όταν η Ακαδημία θα επιστρέψει στις προπονήσεις, έτοιμη για νέες προκλήσεις και επιτυχίες.
