
Σε μια πολύ σπουδαία μεταγραφή προχώρησε η ομάδα του Άρη η οποία πριν από λίγο ανακοίνωσε την απόκτηση του Κεμ Μπιρτς, για τα επόμενα δύο χρόνια.
Ο έμπειρος σέντερ αποδεσμεύτηκε χθες από τη Φενέρμπαχτσε και έτσι άνοιξε ο δρόμος για τη μεταγραφή του στον Άρη, με τους ανθρώπους της ομάδας να τα έχουν βρει σε όλα με τον έμπειρο παίκτη.
Ο Μπιρτς αποτελεί την τρίτη χρονικά μεταγραφή του Άρη μετά τους Ι Τζέι Λιντέλ και Γιώργο Τανούλη, ενώ το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένονται και οι ανακοινώσεις μεταγραφών των Βασίλη Χαραλαμπόπουλου, Νέναντ Ντιμιτρίεβιτς, Άνταμ Μοκόκα και Ματ Μόργκαν.