Σύμφωνα με πληροφορίες του SDNA, η πλατφόρμα Αλαφούζου έκανε νέα πρόταση, υπερκέρασε αυτή της ΕΡΤ και το Δ.Σ. του ΕΣΑΚΕ αποφάσισε με πλειοψηφία να δώσει τα δικαιώματα της GBL για 2+1 χρόνια στον όμιλο ΣΚΑΙ.
Με πρόταση... Μπάζερ μπίτερ η νέα πλατφόρμα πήρε τελικά τα δικαιώματα μεταδόσεων και άφησε πίσω την ΕΡΤ που κατάφερε να χάσει το πρωτάθλημα παρότι είχε μέχρι πρότινος δική της οψιόν ανανέωσης!
Ο ΣΚΑΙ μπήκε αρχικά σφήνα, η ΕΡΤ έκανε νέα πρόταση και στο τέλος η πλατφόρμα Αλαφούζου πήρε τα δικαιώματα κάνοντας μια ακόμα καλύτερη.
Η πρόταση της νέας πλατφόρμας του Αλαφούζου ψηφίστηκε από όλες της ομάδες της Stoiximan Greek Basketball League, με την απόφαση να περνά με απόλυτη πλειοψηφία (12-0).
ΠΗΓΗ