Βαθμολογία

Οι Φαρμακοποιοί κατέκτησαν τον τίτλο στο πρωτάθλημα εργαζομένων

Οι ομάδες Δήμος και Φαρμακοποιοί αναμετρήθηκαν την Τρίτη 23 Ιουνίου στο γήπεδο Νεάπολης, σε έναν αγώνα με ένταση, πάθος και πλούσιο θέαμα, με εξαιρετικές συνθήκες διεξαγωγής και σε έναν άριστο αγωνιστικό χώρο, στο πλαίσιο του 39ου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Εργαζομένων, το οποίο διοργανώνει το Τμήμα Αθλητισμού του Δήμου Λαρισαίων.
Εξέλιξη του αγώνα
Πολύ νωρίς και μόλις στο 6ο λεπτό, η ομάδα των Φαρμακοποιών άνοιξε το σκορ με τον Κωνσταντίνου, ο οποίος σημείωσε άλλα δύο τέρματα στο πρώτο ημίχρονο, το οποίο έκλεισε με 3-0 υπέρ των Φαρμακοποιών.
Στο δεύτερο ημίχρονο, η ομάδα του Δήμου αντέδρασε και μείωσε αρχικά σε 3-1 με τον Βεργή από την άσπρη βούλα, ενώ στο 70ό λεπτό ο Ζάχος με απευθείας εκτέλεση φάουλ διαμόρφωσε το 3-2.
Στο 85ο λεπτό, το παιχνίδι θα μπορούσε να έρθει στα ίσια, όμως το σουτ του Βεργή κατέληξε στο κάθετο δοκάρι του Κουμαντζέλη.
Στο τέλος του αγώνα, ο Μπέγας, μετά από πάσα του Κωνσταντίνου, διαμόρφωσε το τελικό 4-2, χαρίζοντας στους Φαρμακοποιούς τη νίκη και την κατάκτηση του τροπαίου της Α2 Κατηγορίας.
Άριστη η διαιτησία των κ. Σκριάπα Στέλιου, κ. Πάλλα Θωμά και κ. Αρβανίτη Χρήστου, ενώ την ιατρική κάλυψη του αγώνα είχε η κα Γεωργία Ζαφλαδάνη.
Συνθέσεις
ΔΗΜΟΣ (Καλαμάς – Κόντης)
Ξεσφίγγης, Δήμου, Ξαφάρας, Ευθυμιάδης, Ζάχος, Τσιμπουκλής, Λάλλας, Βεργής, Αλεξανδρής, Παπαιωάννου.
Έπαιξαν επίσης οι Κατσίφης, Κολοβός, Καρυώτης.
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ (Δαασταμάνης)
Τσουράκης, Κουμαντζέλης, Δάσσιος, Τσιρόπουλος, Γκερλιώτης, Σαμπάνης, Αντωνίου, Τσιαντούλης, Κωνσταντίνου, Μπέγας, Παυλόπουλος.
Έπαιξαν επίσης οι Δασταμάνης, Κουτσούκης.
Τελετή απονομών
Η ολοκλήρωση του τελικού συνοδεύτηκε από τις απονομές, παρουσία των Αντιδημάρχων κ. Δημήτρη Λεωνιδάκη, και κ. Θανάση Δρυστέλλα, του Εντεταλμένου Δημοτικού Συμβούλου Αθλητισμού κ. Λευτέρη Τσουμάνη, καθώς και των στελεχών του Τμήματος Αθλητισμού κ. Βασίλη Καταραχιά, κας Χριστίνας Μητρούλα και κας Έλενας Ζήλου.
Κατά τη διάρκεια των απονομών, οι παρευρισκόμενοι συνεχάρησαν τις ομάδες για την προσπάθεια, τη συμμετοχή και το αθλητικό πνεύμα που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, τονίζοντας τη σημασία του θεσμού για την προώθηση του μαζικού αθλητισμού και της συνεργασίας.
Το ραντεβού ανανεώνεται για την επόμενη χρονιά, ενώ η αυλαία του 39ου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Εργαζομένων πέφτει με τον μεγάλο τελικό της Α1 Κατηγορίας, μεταξύ των ομάδων Οικοδόμοι – ΤΕΕ, που θα διεξαχθεί την Πέμπτη 25 Ιουνίου στο γήπεδο Φιλιππούπολης, στις 19:00.