
Ο ΑΟ Τρίκαλα ξεκίνησε τον σχεδιασμό του για τη νέα χρονιά και ανακοίνωσε την παραμονή του Νίκου Μπαδήμα στην τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Ο ΑΟΤ την περσινή σεζόν αναδείχθηκε Κυπελλούχος Ερασιτεχνών Ελλάδας με τον Νίκο Μπαδήμα στον πάγκο του. Τέλος, η ομάδα των Τρικάλων στην ανακοίνωση της έκανε γνωστό ότι σύντομα θα γίνουν οι πρώτες ανακοινώσεις των ποδοσφαιριστών.