Βαθμολογία

"Χαιρέτησε" και ο Μπανούσης!

Όπως αναμενόταν, ο Κώστας Μπανούσης ακολούθησε τον δρόμο που είχαν χαράξει τις προηγούμενες μέρες αρκετοί συμπαίκτες του, καταθέτοντας προσφυγή προκειμένου να εξασφαλίσει τα δεδουλευμένα του. Ο 23χρονος μεσοεπιθετικός είναι ο τέταρτος παίκτης του Εορδαϊκού που επιλέγει τη νομική οδό, μετά τους Κριτσωτάκη, Μπελεβέτη και Τσιανάκα (ο Λοντίγκιν αποχώρησε χωρίς να καταθέσει προσφυγή).

Να σημειώσουμε ότι ούτε και την Τρίτη έγινε προπόνηση, με τους ποδοσφαιριστές του Εορδαϊκού να δίνουν συνέχεια στην αποχή τους, λόγω των οφειλών της διοίκησης. Πάντως δεν τίθεται θέμα να μην "κατέβουν" οι παίκτες για τα δύο εναπομείναντα παιχνίδια πρωταθλήματος, αφού επιθυμούν να τελειώσουν αξιοπρεπώς την τρέχουσα σεζόν παρά τα προβλήματα.

Πηγή: www.mikriliga.com