
Ο Νίκος Κοκλώνης και οι συνεργάτες του βρέθηκαν το βράδυ του Σαββάτου ψηλά στους πίνακες της Nielsen και είδαν ποσοστά έως και 17,7% στο δυναμικό σύνολο και στο 18.3% στο γενικό μερίδιο. Πραγματικά εντυπωσιακά ποσοστά στον ανταγωνισμό με Σπύρο Παπαδόπουλος που έκανε το νεανικό κοινό από το Open και με διαχρονική ελληνική ταινία στον ΑΝΤ1. Η επιτυχία του MR TRAVEL είναι διπλά αν αναλογιστεί κανείς ότι πήρε πάσα 7,8% και το ανεβάζει μέχρι τη 01.00 10 μονάδες. Σε ένα κανάλι που ο μέσος όρος δεν πάει πάνω από το 8-9%. Εντός Αττικής το Just σκαρφάλωσε στο 22,2% σε τέταρτο και εκτός Αττικής στο 16,6%. Επειδή είδαμε προσεκτικά όλες τις μετρήσεις αξίζει να πούμε ότι στις 00.00 - 00.15 στο γενικό μερίδιο η τηλεθέαση σε πεντάλεπτο σκαρφάλωσε και στο 19.9% και σε μονόλεπτο στο 22,8% . Μπράβο στον Νίκο και σε όλο το επιτελείο - συντελεστές. Η καλή δουλειά στο τέλος αναγνωρίζεται!
Νεανικό κοινό
Στην Υγειά μας ρε παιδιά 12,2% - 14,5% - 14,9% - 13,2% - 10% - 10,5% - 10,7% - 10% - 7,7% - 8,7% - 8,2% - 8,5% - 8,9%
Just the two of Us 8.4% - 9,6% - 11,7% - 11,8% - 9,8% - 11,2% - 13,2% - 13,7% - 17,2% - 14,6% - 17,7% - 15,3%
ANT1 ( I love Karditsa ) 13,4% - 11,6% - 14,5% - 10,9% - 17,5% - 16,6% - 18,5% - 16,2% - 15,2%
Γενικό Σύνολο
Στην υγεία μας ρε παιδιά 19,8% - 22% - 22,6% - 21,5% - 14,6% - 15,8% - 18,8% - 17,5% - 13,6% - 15,8% - 13,5% - 11,4% - 10,1%
Just the two of Us 9.6% - 10% - 13,9% - 14,6% - 11% - 13,5% - 14,1% - 14,3% - 18,3% - 13,9% - 18,3% - 16,6%
ANT1 ( Ελληνική ταινία ) 13,3% - 11,6% - 13,4% - 9,4% - 15,6% - 15,7% - 17,1% - 14,7% - 13,8%
newspistol.gr