Βαθμολογία

Η Toyota GT86 είναι άπιαστη

 

H Toyota GT86 είναι το νέο κουπέ 2+2 που προέκυψε από τη συνεργασία Toyota – Subaru. Μαζί εξέλιξαν το πλαίσιο, ενώ κινητήρας, κιβώτιο, ανάρτηση και διαφορικό έχουν το DNA της Subaru.

Η κατανομή του βάρους εμπρός-πίσω έπειτα από ενδελεχή ανάλυση κατέληξε στο 53/47, που προσφέρει, σύμφωνα με τους μηχανικούς, το πιο «γλυκό» ζύγισμα για εύκολο κοντρόλ της υπερστροφής. Ναι, το GT86 έχει φτιαχτεί ακριβώς γι’ αυτό. Για να γυρνάει εύκολα και να ελέγχεται ακόμη ευκολότερα, διατηρώντας την πλαγιολίσθηση. Σκεφτείτε ότι τα ελαστικά που φορά, διαστάσεων 215/45/17, είναι ίδια με του Prius ώστε να είναι πιο απλό να σπάσει κανείς την πρόσφυση.

Ο δίλιτρος boxer κινητήρας απόδοσης 200 PS είναι ατμοσφαιρικός, γραμμικός και ακούγεται ωραία. Η αρχιτεκτονική του βοηθά την απόκριση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, όπου δεν υπάρχουν κενά όπως αυτά αντίστοιχων συνόλων. Ταυτόχρονα, το επίπεδο σχήμα του κινητήρα επέτρεψε στους μηχανικούς να διατηρήσουν χαμηλά το κέντρο βάρους, στοιχείο κρίσιμο για πιο εύκολο έλεγχο σε δυναμικές καταστάσεις.

 

Οι διαστάσεις των κυλίνδρων (86×86) ενέπνευσαν τους σχεδιαστές όσον αφορά στο λογότυπο του αυτοκινήτου. Πάντως το όνομα GTέχει ιστορία στην Toyota(σ.σ.: 2000 GT, CelicaGT) ενώ και το «86» παραπέμπει και στις θρυλικές πισωκίνητες Corolla.

Μετρώντας τη διάμετρο της εξάτμισης, προκύπτει ξανά ο ίδιος αριθμός σε χιλιοστά. Το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προέρχεται από το ISF της Lexus κολακεύει με την αμεσότητα των αλλαγών (σ.σ.: 0,2 secη πιο γρήγορη αλλαγή που υπάρχει σε κιβώτιο με μετατροπέα ροπής). Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι ακριβές, ταχύ, με κοντές διαδρομές και σωστή κλιμάκωση.

 

">http://