Το Σάββατο 30 Απριλίου 2011 και ώρα 16:00 ο Τύρναβος θα δώσει φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο τον Ολυμπιακό Βόλου στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. H είσοδος στο Πανθεσσαλικό Στάδιο θα πραγματοποιηθεί μόνο από τη 2η πεζογέφυρα και είναι ελεύθερη για όλους τους φιλάθλους.
Η διεξαγωγή του φιλικού θα δώσει την ευκαιρία και στους δύο προπονητές να δουν την αγωνιστική κατάσταση των παικτών τους.
Διαιτητής του αγώνα ο Σκουλάς Μανώλης με βοηθούς τους Δαλούκα Αντώνη και Πετρόπουλο Κώστα. Τέταρτος διαιτητής ο Κρητικός Δημήτρης.
Φιλικό και με Άρη;
Εν τω μεταξύ είναι πιθανό την ερχόμενη εβδομάδα, ο Τύρναβος να δώσει και ένα ακόμη δυνατό φιλικό με ομάδα Σούπερ Λίγκας και συγκεκριμένα με τον Άρη. Περισσότερα δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.