Πρώτος αναδείχτηκε ο Οικονόμος Τσαριτσάνης στο 2ο τουρνουά που διοργάνωσε στη μνήμη του αδικοχαμένου Γιώργου Μιτσημόμπα. Συγκεκριμένα, κατάφερε να επικρατήσει στον τελικό του Τυρνάβου στη διαδικασία των πέναλτι (5-4). Η κανονική διάρκεια ολοκληρώθηκε 0-0, με τις δύο ομάδες να αποδίδουν ωραίο ποδόσφαιρο και πλούσιο θέαμα ικανοποιώντας τους θεατές.
Στο φινάλε της διοργάνωσης απονεμήθηκαν τα κύπελλα στις δύο ομάδες.








Οικονόμος: Πουλάκης, Κολοβός, Μαντζαφούλης, Οικονόμου, Πούτας, Διγκόζης, Παλαμίδας, Χατζηλιόντας, Νικούλι, Φλίγκος, Βούλγαρης.
Στο πάγκο: Κολίος, Μπέης, Στάθης, Τζούργκανος, Καρανάσιος.
Τύρναβος: Καραναστάσης, Κλάζογλου, Σιάτρας, Γεωργαντζιάς, Χριστοδούλου, Σκούπρας Κ., Κράββαρης, Μάγγος Θ., Κωταρέλας, Κωστέλος, Γρηγορίου.
Στο πάγκο: Αντωνόπουλος, Αθανασούλης, Λούγκος, Αλεξίου, Νάκας, Γούπος, Κιόρογλου.
Τσαριτσάνη: Χρήστος Γκατζούλης